Ćwiczenia – Zdrowy Styl Życia

Ćwiczenia na basenie

Robert i EosCris udali się razem z kamerą na basen by poćwiczyć mięśnie całego ciała. W tym krótkim odcinku przedstawią podstawę do treningu by rozpocząć pływanie. Robert udowodnił, że nawet nie umiejąc pływać warto udać się na basen by poćwiczyć. Tak więc nie ma żadnych wymówek, dla chcącego nic trudnego! Najprostszym ćwiczeniem jest wykorzystanie krawędzi basenu i wzmacnianie tricepsa, co bardzo fajnie pokazane jest na filmie przez EosCris. Płynięcie strzałką za pomocą deseczki wydaje się niby proste, ale Robert miał z tym nie lada problem. Mimo iż świetnie radzi sobie na drążkach w wodzie te umiejętności na niewiele się zdają. Wynika zatem, że to technika i oswojenie z wodą mają kluczowe znaczenie. Nie ma jednak co się poddawać, trzeba się brać i stopniowo przystosowywać do pływania. EosCris czuje się jak ryba w wodze i mamy nadzieję zachęci was do większej aktywności na basenie.  Ćwiczenia na basenie doskonale wzmacniają mięśnie przykręgosłupowe ich ogromną zaletą jest to, że nie obciążają naszych stawów i kręgosłupa. To właśnie dlatego basen jest propozycją dla osób, które chcą skorygować swoją wadę postawy. Wskazany jest też dla cierpiących na kontuzje stawów kolanowych i biodrowych. Pływanie świetnie wpływa na układ oddechowy i doskonale pobudza układ krążenia. Ta forma aktywności sportowej przyczynia się również do szybkiego spalania tkanki tłuszczowej.

Wiedzcie jedno, jeżeli pracujecie dużo w pozycji siedzącej to możecie być pewni, że basen będzie doskonały dla Waszego kręgosłupa. Zachęcamy mocno do pływania, aby polepszyć swoje zdrowie!

Pozdrawiamy,

Robert & Eos

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>